5 Ağustos 2016 Cuma

Edit Posted by with No comments
Veee şimdi en sevdiğim üründe sıra neutrogena deep clean serisinden bir yüz temizleme jeli. Bu jeli de tesadüfen arayışta olduğum bir dönemde almıştım. Tabi bu jelden önce çok paralar dökmüştüm. Suna Dumankaya'nın bile ofisine gidip bir ton ürün aldığımı bilirim lakin fayda etmedi etmedi etmedi. Bu üründen o kadar çok memnun kaldım ki çevremdeki bir çok insan da kullanmaya başladı. fiyatı da çok uygundu (15 tl) O kadar para döken insanın böyle ucuz bir üründen memnun kalması mükemmel değil de nedir? :) Yüzümü iyi temizliyor, ferahlatıyor ve sıkılaştırıyordu, kokusuyla da rahatsız etmiyor aksine sürekli yıkamak istiyorsunuz.



Ben bu ürünü 3-4 yıl kadar kullandım ama artık bulamıyorum. Evet deep clean serisi her yerde var ama bu ürün yok arkadaşlar en azından ben bulamıyorum. Bunun diğer turuncu jelden farkı alttaki neutrogena yazan bölgenin mavi olması, turuncu olanını pek sevemedim. Bakınız.


Bunun bir de mavi renkli olan jeli var o da kötü değil ama ilk paylaştığım jel gibi değildi. Bu seriyi sevdiğim için arındırıcı peelingini de kullanmak istedim ve ondan da memnun kaldım. Harikalar yaratıyor diyemem ama fayda ettiği kesin.

0 yorum:

Yorum Gönder