11 Ağustos 2016 Perşembe

Muhteşem kırmızılar!!

Edit Posted by with No comments
merhabalar herkeseee :)

Bugün size kullandığım kırmızı rujlardan bahsetmek istiyorum. Kırmızı ruj kullanmak cesaret ister derler lakin o doğru kırmızıyı bulamayanlar için :) Ben de ilk kırmızı rujumu kullanmaya başladığımda kendimi garip, huzursuz hissetmiştim. Sanki özel bişey olmadan kullanılmazmış gibi. Ama öyle değil işte, her an, her daim, her yerde kullanabilirsiz. Sadece bir kere cesaret edin, gerisi isteseniz de istemeseniz de gelecek zaten:)
Ben doğru kırmızıyı bulmak için çok fazla ruj aldım. Tam buldum derken eve bir geliyorum yok olmuyor. O yüzden bence hem ten renginize göre almalısınız(o tonu beğendiğiniz için değil) hem de bence makyajsız denemelisiniz. Ben beyaz tenliyim bu yüzden bana daha çok mavi alt tonlu kırmızılar yakışıyor. Ama diğerleri yakışmaz diyenler de büyük yanılır. Onların arasından da güzel bir ton bulup, uygun bir makyajla kullanırsanız tadından yenmez:)





1 numaralı ruj  - flormar 15 numara

serisini tam hatırlamıyorum çünkü baya oldu alalı.İlk görüşte bu benim kırmızım demiştim ve hiç pişman olmadım.Beyaz tenliler için ideal mavi alt tonlu bir ruj. Daha çok fuşyamsı bordo gibi(bunun daha kahverengimsi bordosu var çünkü bkz.2 numara:)Günlük kullanımda daha ideal.



2 numaralı ruj - maybelline 590 numara (kırmızı ambalajlı olanlardan)

Bunu da indirimdeyken 7 tl gibi bir fiyata aldım tamamen arkadaşımın gazına gelerek ve tabiki indirimin çekiciliği. Aslında o kendinde denediğinde ben çok beğenmiştim hem ucuz hem de ne olacak ya kullanırız heralde diyerek aldım fakat çok fazla tercih etmiyorum. Daha kahverengi-bordo gibi bir renk ve kış mevsiminde kullanılabilir. kardeşim esmer ve bu renk onda çok güzel duruyor.



3 numaralı ruj - MAC- Ruby Woo

Retro severlerin rengi. Hem kadifemsi hem de pastel bir görünüm olmaz demeyin bu rujda oluyor. Bu ruju da hem günlük olarak hem de özel bir makyajda kullanabilirsiniz. Her makyaja uyum sağlar anlayacağınız. Kolay kolay da gitmez dudağınızdan, fresh bir görüntü sağlar veee her tende güzel durur.



4 numaralı ruj - pastel day long 09 numara

Hani böyle filmlerde falan görürsünüz ya kadife rengi, şarap kırmızısı ne kadar da güzel duruyor dediğimiz. İşte o ruj bu arkadaşlar. Likit formda, uzun süre kalıcı muhteşem bir ruj. Kolay kolay silinmemesi dezavantajı tabi. Buğday tenliler için adeta biçilmiş kaftan.



5 numaralı ruj - golden rose velvet matte serisi 18 numara

yine mat bir kırmızı. Tabi pastel gibi mat değil hafif bir matlığı var ama güzel. Buğday tenlilerde daha güzel durur ama beyaz tenliler de bence günlük kullanabilirler.



6 numaralı ruj - avon ultra beauty serisi sunset

Bu aslında diğer kırmızılar gibi değil daha turuncumsu bir kırmızı. Şeftaliye kayıyor gibi ama değil. Yaz için kullanımı ideal. Her tene çok yakışıyor. Bronz tenle efsane olur.



7 numaralı ruj - avon eternal flame

Bu rengi istememiştim aslında yanlışlıkla gelmişti, denedim ve tabiki beğenmedim:) Yani en azından bende güzel durmadı.Böyle zorlama bir renk gibi ne bileyim sevemedim. Ama alacaklar için söyleyeyim beyaz tenlilerde güzel durabilir yoksa hiç gerek yok.



8 numaralı ruj - avon frisky red

Bu da 7 numarayla birbirlerine benziyor ama ona göre daha bir oturmuş renk. Bunu beğenerek aldım ama diğer rujlardan pek sıra gelmiyor kendisine:) Bu renk de beyaz tenlilerde daha güzel durur, esmerler bence kullanmamalı.



Benden bugünlük bu kadar arkadaşlar, umarım faydalı olmuştur. Doğru kırmızıyı bulmanız dileğiyle:)

0 yorum:

Yorum Gönder