5 Ağustos 2016 Cuma

Edit Posted by with No comments
         Herkese merhabalaaar! :)
         Bu benim ilk yazım olacak o yüzden çok ama çok heyecanlıyım. Bundan ötürü hatalarım olursa affola. Benim bu bloğu açmamdaki sebep kullandığım, aradığım, denediğim, memnun olduğum, pişman olduğum şeylerden bahsedip birilerine yardımcı olmak. Umarım bir nebze de olsa faydam dokunur :)



Arkadaşlar ben öncelikle kullandığım kişisel bakım ürünlerinden bahsetmek istiyorum. Benim çok cildim çok problemli bir cilt, bu yüzden defalarca temizlik-bakım ürünleri kullandım, çok ama çok paralar döktüm ve birçoğunda hüsrana uğradım tabiki cildim de zarar gördü. çok pahalı kremlerin bir işe yaramayıp her yerde bulabileceğiniz uygun kremlerin faydasını görünce de blog açmaya karar verdim.

Benim size önereceğim ilk ürün bir eczane ürünü olan avene cleanance gel.







Bu ürünü bana ilk olarak bir doktor önermişti ve çok memnun kalmıştım. Burnumdaki siyah noktalar tamamiyle kaybolduğundan burnum resmen parlıyordu:) lise yıllarımda almıştım bunu ve o zamanın parasıyla 39-40 tl falandı.(şu an 25 yaşındayım:))
Bu bir eczane ürünü olduğundan cildinize çok zarar vereceğini zannetmiyorum, tabiki yine de bir bilene danışmanızda fayda var ve kesinlikle düzenli kullanmalısınız. sabah-akşam yüzünüzü bu jel ile temizleyebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder